Aljoša Bagola je eden najvidnejših predstavnikov slovenskega oglaševanja. Dolgo časa je bil izvršni kreativni direktor agencije Pristop in skoraj 20 let snoval največje tržnokomunikacijske projekte.
Za svoje delo je prejel več kot 150 nagrad in priznanj na domačih ter mednarodnih oziroma svetovnih oglaševalskih festivalih (npr. Slovenski oglaševalski festival, Magdalena, Zlati boben, Epica, New York Festivals, Cresta, Eurobest, AdPrint Festival idr.), večkrat pa je bil razglašen tudi za slovenskega kreativnega direktorja leta.
Aljoša je tudi izvrsten pripovedovalec zgodb, redni član žirij na festivalih doma in v tujini, kolumnist in večletni predavatelj na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Po svoji uspešni oglaševalski karieri se je intenzivno posvetil pisanju in postal avtor knjižne uspešnice »Kako izgoreti in vzeti življenje v svoje roke«. V zadnjem obdobju se posveča predvsem svetovanju na področju kreativnosti, deljenju izkušenj s področja sodobnega duševnega zdravja, v zasebnosti uživa v partnerski in očetovski vlogi, za dušo pa z bratom ustvarja glasbo.
Kot ambasador kampanje »Nisi okej? Povej naprej.« želi tudi druge motivirati k osebni rasti, napredku in uspehu. Sam se je soočil z izgorelostjo, o svoji izkušnji pripoveduje tako: »Ko mi je izgorelost spodnesla tla pod nogami in sem strmoglavil s prestola nizanja uspehov enega za drugim, stalnega dokazovanja in občudovanja, sem čez noč obtičal v neprizanesljivi stiski in bolečini. Nisem se obotavljal. Poiskal sem psihoterapevtsko pomoč, kjer sem kmalu ugotovil, da sem pravzaprav prišel po moč. Po svojo moč. Ta je v vsakem izmed nas, zato se je ne bojmo izbrskati in je sprejeti. Bolečina včasih stika le za našo veličino.«
Vabimo te, da si več o Aljoševi poti soočanja s stiskami oziroma o njegovi osebni zgodbi prebereš na naslednji povezavi.